Netto: Najlepsi po raz trzeci

7-05-2014

Retailer of the Year, najwa┼╝niejsza nagroda w bran┼╝y FMCG, przyznawana przez dostawców sieci handlowych, po raz kolejny trafi┼éa do Netto.

Uroczyste wr─Öczenie presti┼╝owych nagród "Retailer of the Year 2013. Wybrany przez Dostawców" odby┼éo si─Ö 19 marca w Warszawie, w pierwszym dniu dorocznego kongresu "Poland&CEE Retail Summit", w obecno┼Ťci ponad 700 przedstawicieli polskiego handlu detalicznego - reprezentantów sieci, producentów i dostawców us┼éug. Organizatorem zarówno konferencji, jak i samego konkursu jest Blue Business Media, mi─Ödzynarodowa firma, dzia┼éaj─ůca w sektorze informacji biznesowej, wspó┼épracuj─ůca z czo┼éowymi spó┼ékami i instytucjami w Polsce i Europie. W tym roku uwaga go┼Ťci i prelegentów kongresu skupia┼éa si─Ö szczególnie wokó┼é zasad, które powinny przy┼Ťwieca─ç rozwojowi handlu w najbli┼╝szych latach. Wymieniano w┼Ťród nich przede wszystkim elastyczno┼Ť─ç i szybkie reagowanie na zachodz─ůce na rynku zmiany, uwa┼╝ne obserwowanie potrzeb coraz bardziej wyedukowanych i wymagaj─ůcych konsumentów i dostosowywanie si─Ö do nich, dalszy rozwój marek w┼éasnych, które buduj─ů lojalno┼Ť─ç, integracj─Ö ┼éa┼äcucha dostaw oraz konieczno┼Ť─ç po┼éo┼╝enia nacisku na dalszy rozwój odrabiaj─ůcego straty handlu ma┼éoformatowego, poniewa┼╝ jego zaniedbanie mo┼╝e odbi─ç si─Ö na ca┼éym biznesie. Dla wspó┼éczesnego konsumenta liczy si─Ö bowiem mo┼╝liwo┼Ť─ç zrobienia zakupów szybko i blisko domu. Recept─ů na wyzwania mo┼╝e by─ç podej┼Ťcie zaproponowane przez El┼╝biet─Ö M─ůczy┼äsk─ů, Prezesa Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego: im bardziej b─Ödzie przestrzegana zasada, ┼╝e klient jest królem, tym wi─Öksza szansa na sukces w tym biznesie.

Tradycyjnie zako┼äczenie pierwszego dnia kongresu u┼Ťwietni┼éa gala „Retailer of the Year. Wybrany przez dostawców”, która w tym roku odby┼éa si─Ö ju┼╝ po raz czwarty i jak zwykle przynios┼éa wiele emocji. Nagrody przyznawane s─ů najlepszym sieciom handlowym w 7 kategoriach na podstawie wyników badania przeprowadzonego przez firm─Ö badawcz─ů Nielsen – w tym roku obj─Ö┼éo ono ju┼╝ ponad 250 przedstawicieli producentów FMCG – i s─ů jedynym w Polsce wyró┼╝nieniem przyznawanym przez dostawców FMCG sieciom detalicznych oraz hurtowym, z którymi najlepiej im si─Ö wspó┼épracuje.

Ocenie ankietowanych podlegaj─ů takie kryteria, jak: warunki handlowe, wspó┼épraca w ramach ┼éa┼äcucha dostaw, dzia┼éania promocyjne sieci, wspólne opracowywanie strategii i akcji promocyjnych, innowacyjno┼Ť─ç, estetyka hal sprzeda┼╝y, terminowo┼Ť─ç realizacji zobowi─ůza┼ä, kontakt z reprezentantami sieci oraz wygl─ůd materia┼éów marketingowych.

www.netto.pl


Netto - wi─Öcej aktualno┼Ťci i informacji

 

Projekt i wykonanie i2D