Ericsson: Walczy z cyfrowym wykluczeniem konsumentów

19-08-2014

Zdalna pomoc dla użytkowników smartfonów.

Ericsson wprowadziÅ‚ do swojej oferty rozwiÄ…zanie o nazwie Ericsson Device Care, które umożliwia operatorom zdalnÄ… kontrolÄ™, konfiguracjÄ™ i diagnostykÄ™ mobilnych urzÄ…dzeÅ„ i aplikacji. Użytkownikom, którzy nie posiadajÄ… jeszcze smartfonów uÅ‚atwi to zamianÄ™ starego telefonu na nowe urzÄ…dzenie. To duży krok w kierunku ograniczenia cyfrowego wykluczenia.

Możliwość uzyskania zdalnej pomocy w przypadku korzystania z komputera, znana jest już od kilku lat. Pozwalamy wówczas zaufanej osobie poÅ‚Ä…czyć siÄ™ z naszym sprzÄ™tem, udostÄ™pniamy nasz ekran, a nawet pozwalamy na dokonywanie zmian systemowych. Teraz, identyczne wsparcie jest możliwe w przypadku urzÄ…dzeÅ„ mobilnych. Wszystko za sprawÄ… Ericsson Device Care.

UrzÄ…dzenia mobilne, dostÄ™pne w rosnÄ…cej liczbie ksztaÅ‚ów i rozmiarów, oferujÄ… róźnÄ… jakość dziaÅ‚ania. DziaÅ‚ajÄ… one w oparciu o różne systemy operacyjne, co stwarza wyzwanie deweloperom, którzy muszÄ… optymalizować tworzone programy pod kÄ…tem wielu urzÄ…dzeÅ„ i systemów, a użytkownicy natrafiajÄ… na problemy podczas korzystania z aplikacji lub podczas „przesiadki” z jednego systemu na drugi.

Konfiguracja i obsÅ‚uga smartfona potrafi sprawić sporo problemów doÅ›wiadczonym użytkownikom, a co dopiero osobom niezaznajomionym z nowinkami technologicznymi. W ramach zakupu smartfona operatorzy mogliby oferować np. godzinÄ™ rozmowy z konsultantem przy użyciu Device Care. Konsultant może za pomocÄ… tego rozwiÄ…zania Å‚atwo prezentować dziaÅ‚anie sprzÄ™tu – np. podÅ›wietlajÄ…c na ekranie ikony lub tekst, co znacznie uÅ‚atwiaÅ‚oby np. starszym osobom start w Å›wiecie smartfonów.

"Osoby niekorzystajÄ…ce jeszcze ze smartfonów, nie wchodzÄ… na ten rynek z kilku przyczyn. Przede wszystkim jest to strach przed nowoÅ›ciami, skomplikowaniem smartfonów i trudnoÅ›ciÄ… z ich obsÅ‚ugÄ…. Wraz z rozwojem rynku urzÄ…dzeÅ„ niskiego segmentu, cena staje siÄ™ coraz mniejszÄ… barierÄ…, ale skomplikowanie smartfonów wciąż niÄ… jest. Ten problem rozwiÄ…zać może Ericsson Device Care"
– powiedziaÅ‚a Katarzyna PÄ…k – dyrektor ds. public and media relations w firmie Ericsson.

Ericsson Device Care to również rozwiÄ…zania rewolucjonizujÄ…ce dziaÅ‚anie call center i centrów wsparcia. RozwiÄ…zanie firmy Ericsson obniża koszty operacyjne operatorów poprzez zmniejszenie liczby zwracanych urzÄ…dzeÅ„, poprawia wskaźnik FCR (First Call Resolution) i skraca czas kontaktu klienta z centrum wsparcia. Ericsson Device Care pozwala operatorom Å‚atwiej sprawdzić, co dokÅ‚adnie widzi użytkownik, wzmacnia relacjÄ™ operatora z konsumentem i dostarcza nowego narzÄ™dzia do pogÅ‚Ä™bionej analizy biznesowej. RozwiÄ…zanie bazuje na wspóÅ‚pracy firmy Ericsson z AetherPal.
 
www.ericsson.com/pl

 


Ericsson - więcej aktualności i informacji

Projekt i wykonanie i2D