Volvo Polska Sp. z o.o. - Patron SPCC




1. Co spowodowa┼éo, ┼╝e firma postanowi┼éa rozpocz─ů─ç dzia┼éalno┼Ť─ç w Polsce?
Marka Volvo Trucks jest obecna w ponad 140 krajach, co czyni t─Ö obecno┼Ť─ç prawdziwie globaln─ů. W Polsce samochody ci─Ö┼╝arowe Volvo s─ů znane od ponad 60 lat – ich sprzeda┼╝ do Polski rozpocz─Ö┼éa si─Ö bowiem ju┼╝ pod koniec lat 40. ubieg┼éego stulecia. Rejestracja polskiego oddzia┼éu spó┼éki Volvo Trucks w Polsce, co mia┼éo miejsce w 1993 roku, by┼éa wi─Öc naturalnym krokiem w ekspansji firmy i dalszym rozwoju naszych relacji biznesowych z rynkiem polskim. 

2. Skandynawskie warto┼Ťci w Pa┼ästwa firmie – jak s─ů postrzegane i implementowane?
Jak wszyscy wiemy, skandynawska kultura pozostaje pod silnym wp┼éywem po┼éo┼╝enia geograficznego regionu i zwi─ůzanych z nim praw natury. Nasza peryferyjna lokalizacja na pó┼énocnym skrawku kontynentu europejskiego cz─Östo oznacza┼éa, ┼╝e musieli┼Ťmy rozwija─ç rozwi─ůzania problemów w nasz w┼éasny, specyficzny dla nas sposób, nierzadko korzystaj─ůc z ograniczonych zasobów. Fakt ten, w po┼é─ůczeniu z surowym klimatem spowodowa┼é, ┼╝e nadajemy priorytet rzeczom, które s─ů wytrzyma┼ée, praktyczne, proste i d┼éugotrwale.
Volvo posiada swoj─ů w┼éasn─ů tradycj─Ö w tworzeniu produktów i rozwi─ůza┼ä, które skonstruowane s─ů w taki sposób, ┼╝e spe┼éniaj─ů kryteria na┼éo┼╝one na nie poprzez specyficzne dla Skandynawii warunki i tym samym, przewy┼╝szaj─ů, w wielu przypadkach, oczekiwania w innych cz─Ö┼Ťciach ┼Ťwiata. 
Volvo, b─Öd─ůc jedn─ů z najbardziej rozpoznawalnych i uznanych marek w ┼Ťwiecie, zbudowane zosta┼éo na warto┼Ťciach, które piel─Ögnujemy od dziesi─Öcioleci – jako┼Ťci, bezpiecze┼ästwie i trosce o ┼Ťrodowisko naturalne. Warto┼Ťciami tymi kierujemy si─Ö we wszystkim, co robimy – od projektowania i produkcji po serwis i wsparcie, jakie zapewniamy naszym klientom.  Nasz cel jest jasno okre┼Ťlony: oferowa─ç najbardziej wydajne, niezawodne i rentowne rozwi─ůzania transportowe, dostosowane do specyficznych potrzeb klientów – pomagaj─ůc jednocze┼Ťnie w budowie bardziej zrównowa┼╝onego rozwoju.

3. Jak postrzegaj─ů Pa┼ästwo przysz┼éo┼Ť─ç nie tylko firmy, ale tak┼╝e bran┼╝y w której Pa┼ästwo dzia┼éaj─ů, na rynku polskim?
Volvo Trucks posiada mocno ugruntowan─ů pozycj─Ö w Polsce od wielu ju┼╝ lat. Bez wzgl─Ödu na ten fakt, nieustannie rozwijamy swoj─ů dzia┼éalno┼Ť─ç tutaj, d─ů┼╝─ůc do tego by by─ç z naszymi produktami i us┼éugami jak najbli┼╝ej naszych klientów. Dok┼éadamy wszelkich stara┼ä i inwestujemy znaczne ┼Ťrodki w celu sprostania rosn─ůcym oczekiwaniom i potrzebom klientów w zakresie dostarczania im wydajnych i optymalnych kompletnych rozwi─ůza┼ä transportowych. Naszym celem jest bycie nie tylko dostawc─ů pojazdów, ale równie┼╝ najlepszym partnerem biznesowym dla naszych Klientów, przyczyniaj─ůcym si─Ö do ich sukcesu. Jeste┼Ťmy optymistami, je┼Ťli chodzi o przysz┼éo┼Ť─ç marki Volvo Trucks na rynku polskim i mamy ambitne plany dotycz─ůce dalszego rozwoju naszej dzia┼éalno┼Ťci w Polsce – jednym z najwi─Ökszych dla nas rynków w tej cz─Ö┼Ťci ┼Ťwiata. To samo dotyczy ca┼éej naszej bran┼╝y – tak naprawd─Ö, wszyscy przecie┼╝ jeste┼Ťmy uzale┼╝nieni od samochodu ci─Ö┼╝arowego – jednego z najwa┼╝niejszych i najbardziej wydajnych ┼Ťrodków transportu.

4. Jakie korzy┼Ťci czerpie firma z cz┼éonkostwa w SPCC?
Cenimy sobie nasze cz┼éonkostwo w Skandynawsko-Polskiej Izbie Gospodarczej, któr─ů postrzegamy, jako bardzo profesjonaln─ů, zorientowan─ů na potrzeby i oczekiwania jej cz┼éonków platform─Ö dla efektywnego nawi─ůzywania i rozwoju relacji biznesowych. Izba dzia┼éa bardzo proaktywnie, jest elastyczna i regularnie oferuje firmom cz┼éonkowskim mo┼╝liwo┼Ť─ç udzia┼éu w ró┼╝norodnych projektach i aktywno┼Ťciach.
Nasi pracownicy, poprzez swoje uczestnictwo w organizowanych przez SPCC wydarzeniach i spotkaniach biznesowych, w szczególno┼Ťci tych odnosz─ůcych si─Ö do naszej bran┼╝y, maj─ů szans─Ö nawi─ůzania nowych kontaktów, jak równie┼╝ wymiany do┼Ťwiadcze┼ä i wiedzy z innymi uczestnikami, co zawsze jest cenn─ů praktyk─ů.

 

Projekt i wykonanie i2D