Volvo Polska Sp. z o.o. - Patron SPCC




1. Co spowodowało, że firma postanowiła rozpocząć działalność w Polsce?
Marka Volvo Trucks jest obecna w ponad 140 krajach, co czyni tÄ™ obecność prawdziwie globalnÄ…. W Polsce samochody ciężarowe Volvo sÄ… znane od ponad 60 lat – ich sprzedaż do Polski rozpoczęła siÄ™ bowiem już pod koniec lat 40. ubiegÅ‚ego stulecia. Rejestracja polskiego oddziaÅ‚u spóÅ‚ki Volvo Trucks w Polsce, co miaÅ‚o miejsce w 1993 roku, byÅ‚a wiÄ™c naturalnym krokiem w ekspansji firmy i dalszym rozwoju naszych relacji biznesowych z rynkiem polskim. 

2. Skandynawskie wartoÅ›ci w PaÅ„stwa firmie – jak sÄ… postrzegane i implementowane?
Jak wszyscy wiemy, skandynawska kultura pozostaje pod silnym wpÅ‚ywem poÅ‚ożenia geograficznego regionu i zwiÄ…zanych z nim praw natury. Nasza peryferyjna lokalizacja na póÅ‚nocnym skrawku kontynentu europejskiego czÄ™sto oznaczaÅ‚a, że musieliÅ›my rozwijać rozwiÄ…zania problemów w nasz wÅ‚asny, specyficzny dla nas sposób, nierzadko korzystajÄ…c z ograniczonych zasobów. Fakt ten, w połączeniu z surowym klimatem spowodowaÅ‚, że nadajemy priorytet rzeczom, które sÄ… wytrzymaÅ‚e, praktyczne, proste i dÅ‚ugotrwale.
Volvo posiada swojÄ… wÅ‚asnÄ… tradycjÄ™ w tworzeniu produktów i rozwiÄ…zaÅ„, które skonstruowane sÄ… w taki sposób, że speÅ‚niajÄ… kryteria naÅ‚ożone na nie poprzez specyficzne dla Skandynawii warunki i tym samym, przewyższajÄ…, w wielu przypadkach, oczekiwania w innych częściach Å›wiata. 
Volvo, bÄ™dÄ…c jednÄ… z najbardziej rozpoznawalnych i uznanych marek w Å›wiecie, zbudowane zostaÅ‚o na wartoÅ›ciach, które pielÄ™gnujemy od dziesiÄ™cioleci – jakoÅ›ci, bezpieczeÅ„stwie i trosce o Å›rodowisko naturalne. WartoÅ›ciami tymi kierujemy siÄ™ we wszystkim, co robimy – od projektowania i produkcji po serwis i wsparcie, jakie zapewniamy naszym klientom.  Nasz cel jest jasno okreÅ›lony: oferować najbardziej wydajne, niezawodne i rentowne rozwiÄ…zania transportowe, dostosowane do specyficznych potrzeb klientów – pomagajÄ…c jednoczeÅ›nie w budowie bardziej zrównoważonego rozwoju.

3. Jak postrzegajÄ… PaÅ„stwo przyszÅ‚ość nie tylko firmy, ale także branży w której PaÅ„stwo dziaÅ‚ajÄ…, na rynku polskim?
Volvo Trucks posiada mocno ugruntowanÄ… pozycjÄ™ w Polsce od wielu już lat. Bez wzglÄ™du na ten fakt, nieustannie rozwijamy swojÄ… dziaÅ‚alność tutaj, dążąc do tego by być z naszymi produktami i usÅ‚ugami jak najbliżej naszych klientów. DokÅ‚adamy wszelkich staraÅ„ i inwestujemy znaczne Å›rodki w celu sprostania rosnÄ…cym oczekiwaniom i potrzebom klientów w zakresie dostarczania im wydajnych i optymalnych kompletnych rozwiÄ…zaÅ„ transportowych. Naszym celem jest bycie nie tylko dostawcÄ… pojazdów, ale również najlepszym partnerem biznesowym dla naszych Klientów, przyczyniajÄ…cym siÄ™ do ich sukcesu. JesteÅ›my optymistami, jeÅ›li chodzi o przyszÅ‚ość marki Volvo Trucks na rynku polskim i mamy ambitne plany dotyczÄ…ce dalszego rozwoju naszej dziaÅ‚alnoÅ›ci w Polsce – jednym z najwiÄ™kszych dla nas rynków w tej części Å›wiata. To samo dotyczy caÅ‚ej naszej branży – tak naprawdÄ™, wszyscy przecież jesteÅ›my uzależnieni od samochodu ciężarowego – jednego z najważniejszych i najbardziej wydajnych Å›rodków transportu.

4. Jakie korzyści czerpie firma z członkostwa w SPCC?
Cenimy sobie nasze czÅ‚onkostwo w Skandynawsko-Polskiej Izbie Gospodarczej, którÄ… postrzegamy, jako bardzo profesjonalnÄ…, zorientowanÄ… na potrzeby i oczekiwania jej czÅ‚onków platformÄ™ dla efektywnego nawiÄ…zywania i rozwoju relacji biznesowych. Izba dziaÅ‚a bardzo proaktywnie, jest elastyczna i regularnie oferuje firmom czÅ‚onkowskim możliwość udziaÅ‚u w różnorodnych projektach i aktywnoÅ›ciach.
Nasi pracownicy, poprzez swoje uczestnictwo w organizowanych przez SPCC wydarzeniach i spotkaniach biznesowych, w szczególnoÅ›ci tych odnoszÄ…cych siÄ™ do naszej branży, majÄ… szansÄ™ nawiÄ…zania nowych kontaktów, jak również wymiany doÅ›wiadczeÅ„ i wiedzy z innymi uczestnikami, co zawsze jest cennÄ… praktykÄ….

Projekt i wykonanie i2D