Patronat SPCC: Profesjonalizm po raz czwarty: Polish National Sales Awards

6-02-2012

 

 

                                                              

Jak ważni dla sektora sprzedaży są sami sprzedawcy? Czy ich praca przyczynia się do sukcesu firmy w równym stopniu co działania marketingowe? Jak pogodzić sprzedaż i etykę? Na te pytania corocznie odpowiedzi szukają organizatorzy konkursu Polish National Sales Awards – Profesjonalny Sprzedawca Roku.
W tym roku już po raz czwarty. Skandynawsko – Polska Izba Gospodarcza postanowiła po raz kolejny wesprzeć inicjatywę PNSA jako szczególnie ważną dla sektora sprzedaży szczególnie w okresie widma kryzysu gospodarczego. 

POLISH NATIONAL SALES AWARDS - CZWARTA EDYCJA KONKURSU PROFESJONALNY SPRZEDAWCA ROKU 2011. PODEJMIJ WYZWANIE I ZGŁOŚ SIĘ JUŻ DZIŚ!

Wraz z początkiem grudnia ruszyły zgłoszenia do iv. edycji PNSA – Konkursu Profesjonalnych Sprzedawców, które zamknięte zostaną 31 maja 2012. Rejestracja, podczas której dla każdego kandydata tworzone jest konto użytkownika pozwalające na dostęp do formularzy zgłoszeniowych, jest możliwa na www.pnsa.pl. Każda z osób, ubiegająca się o statuetkę PNSA w danej kategorii, otrzymuje dostęp do Formularzy Zgłoszeniowych w 12 kategoriach, o których więcej informacji uzyskać można TUTAJ. Finałowa gala odbędzie się w październiku 2012 roku.

Udział w konkursie mogą wziąć poszczególni pracownicy działów sprzedaży, dyrektorzy, zespoły oraz trenerzy, którzy zajmują się tematyką związana ze sprzedażą w swojej codziennej pracy, niezależnie od branży i wielkości firmy, w której pracują. W tym roku uczestnicy będą rywalizować w 12 kategoriach: Menedżer Sprzedaży Roku, Zespół Sprzedaży Roku, Trener Sprzedaży Roku, Sprzedawca Roku, Innowacje w Dziedzinie Sprzedaży, Sprzedawca Roku - Sprzedaż Bezpośrednia, Menedżer ds. obsługi klienta, Menedżer branży MLM oraz Lider samorządowy oraz 3 nowych kategoriach: Key Account Manager, E-Commerce oraz Doradca Finansowy roku.

Już dziś zapraszamy do odwiedzenia strony www.pnsa.pl, na której dowiedzą się Państwo więcej o konkursie i będą mieli możliwość dokonania rejestracji. PNSA to wyzwanie i możliwość rywalizacji dla osób związanych ze sprzedażą, to także możliwość skorzystania z doświadczeń i wiedzy przedstawicieli różnych branż.

Jeśli dla Ciebie sprzedaż to także sposób na życie – nie czekaj i zgłoś się już dziś!
Więcej na www.pnsa.pl


PNSA - Polish National Sales Awards jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem w kraju, którego zadaniem jest integracja społeczności sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. Głównymi pomysłodawcami stworzenia platformy PNSA w Polsce są Elżbieta Pełka, właściciel agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services, dr Chahid Fourali, wieloletni szef Marketing & Sales Standards Setting Body oraz Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży "Brief".


Projekt i wykonanie i2D