PNSA potrwa dłużej

5-04-2012

Termin nadsyÅ‚ania zgÅ‚oszeÅ„ wydÅ‚użony do koÅ„ca maja 2012 roku, gala 15 października 2012 - to najważniejsze punkty w zmienionym harmonogramie tegorocznej edycji konkursu Polish National Sales Awards – Profesjonalny Sprzedawca roku 2011.

ZarzÄ…d Polish National Sales Awards ogÅ‚osiÅ‚ dzisiaj zmianÄ™ harmonogramu tegorocznej edycji konkursu. Aplikacje można nadsyÅ‚ać do 31.05.2012! Czerwiec i wrzesieÅ„ to miesiÄ…ce w trakcie których Komisja SÄ™dziowska wyÅ‚oni finalistów i zwyciÄ™zców, a gala zostaÅ‚a zaplanowana na 15 października 2012.

„Powodem, dla którego zmuszeni byliÅ›my do podjÄ™cia takiej decyzji byÅ‚y przede wszystkim liczne proÅ›by ze strony firm, które rozważajÄ… zgÅ‚aszanie swoich pracowników. W poprzednich latach zgÅ‚oszenia przyjmowaliÅ›my zazwyczaj do koÅ„ca kwietnia, ale w tym roku ze wzglÄ™du na EURO 2012, zmuszeni byliÅ›my skrócić harmonogram konkursu i to wÅ‚aÅ›nie tych kilku tygodni brakuje wielu firmom i uczestnikom. PatrzÄ…c na napÅ‚ywajÄ…cÄ… ilość zgÅ‚oszeÅ„, jesteÅ›my Å›wiadomi, że Komisja SÄ™dziowska postawiona byÅ‚aby przed bardzo trudnym zadaniem dokonania oceny w bardzo krótkim czasie. ChcÄ…c zadbać o wysokÄ… jakość procesu oceny, ZarzÄ…d PNSA przychyliÅ‚ siÄ™ do proÅ›by KapituÅ‚y SÄ™dziowskiej i zmieniÅ‚ harmonogram caÅ‚ego konkursu” - mówi Elżbieta PeÅ‚ka, prezes Polish National Sales Awards.

Zgłoszenia przyjmowane będą do 31 maja 2012 roku, natomiast gala finałowa odbędzie się 15 października 2012 roku.

NOWY HARMONOGRAM KONKURSU PNSA 2011:

1. Przyjmowanie zgÅ‚oszeÅ„ 7.12.2011 - 31.05.2012
2. Weryfikacja zgÅ‚oszeÅ„ pod wzglÄ™dem formalnym (PwC) 1.06.2012 - 6.06.2012
3. Prace Komisji SÄ™dziowskiej (ocena formularzy on-line) 11.06.2012 - 24.06.2012
4. WyÅ‚onienie finalistów 27.06.2012
5. Prezentacje finalistów przed KomisjÄ… SÄ™dziowskÄ… 20.08.2012 - 6.09.2012
6. Gala oraz ogÅ‚oszenie wyników – 15.10.2012  



PNSA - Polish National Sales Awards jest pierwszym i jedynym przedsiÄ™wziÄ™ciem w kraju, którego zadaniem jest integracja spoÅ‚ecznoÅ›ci sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. GÅ‚ównymi pomysÅ‚odawcami stworzenia platformy PNSA w Polsce sÄ… Elżbieta PeÅ‚ka, wÅ‚aÅ›ciciel agencji reklamowej Elżbieta PeÅ‚ka Creative Services, dr Chahid Fourali, wieloletni szef Marketing & Sales Standards Setting Body oraz Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży "Brief". WiÄ™cej informacji: www.pnsa.pl.

Projekt i wykonanie i2D