Electrolux Poland: Godny zaufania

30-05-2012

Electrolux po raz kolejny został laureatem Kryształowego godła Marki Godnej Zaufania w europejskim badaniu European Trusted Brands.

Produkty Electrolux zosta┼éy wyró┼╝nione w kategorii „Urz─ůdzenia AGD”. Gala wr─Öczenia nagród odby┼éa si─Ö 10 maja 2012 r. w Belvedere w ┼üazienkach Królewskich. Nagrod─Ö w imieniu firmy Electrolux odebra┼é p. Tomasz Sypytkowski, Dyrektor Sprzeda┼╝y.

Badanie European Trusted Brands od 12 lat organizuje wydawnictwo Reader’s Digest. Jest to najwi─Öksze badanie konsumenckie w Europie pod wzgl─Ödem zasi─Ögu. Jego celem jest okre┼Ťlenie stopnia zaufania Europejczyków do warto┼Ťci, instytucji i marek produktów. Tegoroczn─ů, 12. edycj─Ö badania przeprowadzono w 15 krajach: Austrii, Belgii, Chorwacji, Czechach, Finlandii, Francji, Holandii, Niemczech, Polsce, Portugalii, Rosji, Rumunii, S┼éowenii, Szwajcarii i Szwecji. W badaniu wzi─Ö┼éo udzia┼é 27 467 osób, które wybiera┼éo Marki Godne Zaufania w 20 kategoriach globalnych, wspólnych dla wszystkich krajów. Dodatkowo, co roku marki wskazywane s─ů równie┼╝ w kategoriach lokalnych. W tym roku w polskiej edycji badania pojawi┼éo si─Ö 18 kategorii lokalnych. Ankiet─Ö on-line wype┼éni┼éo 1 045 polskich konsumentów. Próba badania odzwierciedla szeroki profil badanej populacji w ka┼╝dym kraju.

Konsumenci wybrane marki oceniaj─ů bior─ůc pod uwag─Ö 5 kryteriów: jako┼Ť─ç, warto┼Ť─ç w stosunku do ceny, silny wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta i odpowiedzialno┼Ť─ç spo┼éeczn─ů. Konsumenci, dokonuj─ůc w danej kategorii spontanicznego wyboru jednej marki/ produktu, poddawali wybór dalszej ocenie w 5-ciu w/w kryteriach. Marka Electrolux zosta┼éa wyró┼╝niona tytu┼éem Kryszta┼éowej Marki Godnej Zaufania, poniewa┼╝ osi─ůgn─Ö┼éa najlepszy wynik w 3 kryteriach: Jako┼Ť─ç, Silny Wizerunek i Zrozumienie potrzeb klienta.

„Dzi─Ökujemy czytelnikom Reader’s Digest za zaufanie do naszej marki. Niezwykle cieszy nas wyró┼╝nienie w tym presti┼╝owym badaniu. Od ponad 90 lat wspó┼épracujemy z profesjonalistami z bran┼╝y kulinarnej i pralniczej. Dzi─Öki temu wiemy, jak dostosowa─ç urz─ůdzenia AGD do indywidualnych potrzeb i oczekiwa┼ä naszych konsumentów. Dbamy o to, aby ka┼╝dy nasz produkt by┼é ┼éatwy w obs┼éudze, pozwala┼é oszcz─Ödza─ç czas i jednocze┼Ťnie pomaga┼é osi─ůga─ç wyj─ůtkowe rezultaty we w┼éasnym domu.” – mówi Katarzyna Holcman, Dyrektor Marketingu, Electrolux Poland.

Wi─Öcej informacji znajd─ů Pa┼ästwo na stronie www.electrolux.pl
 


Electrolux Poland - wi─Öcej aktualno┼Ťci i informacji

Projekt i wykonanie i2D