Atlas Copco Polska Sp. z o.o. - Patron SPCC




1. Co spowodowa┼éo, ┼╝e firma postanowi┼éa rozpocz─ů─ç dzia┼éalno┼Ť─ç w Polsce?
Atlas Copco jest mi─Ödzynarodow─ů grup─ů przemys┼éow─ů zajmuj─ůc─ů pozycj─Ö ┼Ťwiatowego lidera w zakresie rozwi─ůza┼ä zwi─Ökszaj─ůcych efektywno┼Ť─ç dzia┼éa┼ä naszych klientów z poszanowaniem zasad zrównowa┼╝onego rozwoju. Firma zosta┼éa za┼éo┼╝ona w 1873 r. w Szwecji, z ka┼╝dym rokiem zwi─Ökszaj─ůc obszar dzia┼éalno┼Ťci, dzi┼Ť jest obecna w ponad 180 krajach ┼Ťwiata.

Pocz─ůtki dzia┼éalno┼Ťci Atlas Copco w Polsce si─Ögaj─ů ko┼äca lat 20 XX w. Sprzeda┼╝ produktów odbywa┼éa si─Ö wy┼é─ůcznie za po┼Ťrednictwem dystrybutorów a┼╝ do roku 1994 r., kiedy to rozpocz─Ö┼éo dzia┼éalno┼Ť─ç przedstawicielstwo firmy Atlas Copco - Atlas Copco Polska Sp. z o.o. Obecnie ponad 300 pracowników Atlas Copco Polska troszczy si─Ö o Klientów firmy w ca┼éym kraju, a nasze dzia┼éania wspierane s─ů przez sie─ç autoryzowanych dealerów.

2. Skandynawskie warto┼Ťci w Pa┼ästwa firmie – jak s─ů postrzegane i implementowane?
Podstawowe warto┼Ťci Grupy, czyli wspó┼édzia┼éanie, zaanga┼╝owanie i innowacja uformowa┼éy nasz─ů przesz┼éo┼Ť─ç, stworzy┼éy nasz─ů tera┼║niejszo┼Ť─ç i b─Öd─ů prowadzi─ç nas w przysz┼éo┼Ť─ç. Nasze podstawowe warto┼Ťci stanowi─ů o przewadze konkurencyjnej Grupy i pomagaj─ů nam utrzyma─ç pozycj─Ö lidera w stale zmieniaj─ůcym si─Ö otoczeniu.

Istotn─ů cech─ů firmy Atlas Copco jest umiej─Ötno┼Ť─ç s┼éuchania i rozumienia zró┼╝nicowanych potrzeb naszych klientów i naszych udzia┼éowców, tworzenie nowych, lepszych rozwi─ůza┼ä opartych na tym, czego nauczyli┼Ťmy si─Ö w szeroko rozumianym procesie wspó┼édzia┼éania.

Jeste┼Ťmy zaanga┼╝owani w wyszukiwanie najlepszych rozwi─ůza┼ä, jakie mo┼╝emy przedstawi─ç. Jeste┼Ťmy równie mocno zaanga┼╝owani w sprawy naszych pracowników oraz w tworzenie warto┼Ťci dodanej wobec firm b─Öd─ůcych naszymi klientami.

Wierzymy, ┼╝e zawsze istnieje lepszy sposób dzia┼éania. Takie podej┼Ťcie jest istotn─ů cz─Ö┼Ťci─ů to┼╝samo┼Ťci firmy Atlas Copco i naszego sposobu, w jaki prowadzimy nasz─ů dzia┼éalno┼Ť─ç. Stanowi to równie┼╝ si┼é─Ö nap─Ödow─ů, która spowodowa┼éa, ┼╝e stali┼Ťmy si─Ö liderem w naszej bran┼╝y. Innowacyjno┼Ť─ç to najwa┼╝niejszy czynnik w procesie uzyskiwania d┼éugoterminowej zyskowno┼Ťci i wzrostu zgodnie ze zrównowa┼╝onym rozwojem.

3. Jak postrzegaj─ů Pa┼ästwo przysz┼éo┼Ť─ç nie tylko firmy, ale tak┼╝e bran┼╝y, w której Pa┼ästwo dzia┼éaj─ů, na rynku polskim?
Najwi─Ökszym wyzwaniem jest dalszy rozwój firmy Atlas Copco w Polsce, aby równie szybko pod─ů┼╝a─ç za ogólnym rozwojem kraju i rozwojem naszych klientów. Staramy si─Ö spe┼énia─ç wysokie oczekiwania i wspiera─ç rozwój dostarczaj─ůc kompleksowe rozwi─ůzania, profesjonalne us┼éugi i innowacyjne produkty.

Wierz─Ö, ┼╝e zawsze istnieje lepszy sposób dzia┼éania. Wokó┼é nas jest wiele mo┼╝liwo┼Ťci, pojawiaj─ů si─Ö nowe technologie, produkty, które s─ů bardziej efektywne, lepsze i mniej zawodne. Najwa┼╝niejsze jest bycie otwartym na nowe, nawet na rewolucyjne zmiany i rozwi─ůzania, spojrzenie na rzeczy istniej─ůce od lat z nowej perspektywy. Dotyczy to ró┼╝nych bran┼╝ przemys┼éowych - spojrze─ç na istniej─ůce procesy, urz─ůdzenia, technologie, kompetencje i porówna─ç z najlepszym, co jest dost─Öpne na rynku.

Dzi┼Ť jedynym sposobem na sukces to pod─ů┼╝anie drog─ů, w której procesy, technologie, urz─ůdzenia oraz kompetencje s─ů bardziej wydajne ni┼╝ ┼Ťrednia na rynku.

4. Jakie korzy┼Ťci czerpie firma z cz┼éonkostwa w SPCC?
Jest ich wiele, podstawowe to:
- prezentacja i promocja firmy
- udział w wydarzeniach organizowanych przez Izbę
- wzmocnienie relacji z klientami
- nawi─ůzanie nowych kontaktów biznesowych
- wymiana do┼Ťwiadcze┼ä
- mo┼╝liwo┼Ť─ç udzia┼éu pracowników w spotkaniach poza biznesowych i poznanie kultury skandynawskiej

 

Projekt i wykonanie i2D