Volvo Polska Sp. z o.o.: na II miejscu w rankingu pracodawców marzeń

14-05-2018

Firma Volvo Polska, podobnie jak przed rokiem, uplasowaÅ‚a siÄ™ na drugim miejscu na liÅ›cie liderów rankingu pracodawców marzeÅ„, czyli firm, które Polacy postrzegajÄ… jako najbardziej atrakcyjne miejsca pracy. Ranking zostaÅ‚ stworzony na podstawie badania Randstad Employer Brand Research.

Realizowane w 30 krajach Å›wiata badanie Randstad Employer Brand Research to najbardziej kompleksowa analiza marek pracodawców i czynników, które wpÅ‚ywajÄ… na ich atrakcyjność. W Polsce odbyÅ‚o siÄ™ po raz ósmy. W tej edycji badanie objęło 150 najwiÄ™kszych pracodawców oraz blisko 6 tysiÄ™cy respondentów, reprezentatywnych dla polskiego spoÅ‚eczeÅ„stwa (pod wzglÄ™dem wieku, pÅ‚ci, wyksztaÅ‚cenia, regionu), pracujÄ…cych, poszukujÄ…cych zatrudnienia i uczÄ…cych siÄ™, w wieku od 18 do 65 lat. Badanie zostaÅ‚o przeprowadzone na przeÅ‚omie listopada i grudnia 2017 roku, a wyniki zostaÅ‚y opublikowane pod koniec kwietnia 2018 roku.

Volvo Polska – reprezentujÄ…ca branżę motoryzacyjnÄ… – zostaÅ‚a szczególnie doceniona przez uczestników badania w wieku od 25 do 44 lat, osoby z wyksztaÅ‚ceniem Å›rednim i wyższym, częściej mężczyzn niż kobiety. W oczach ankietowanych Volvo Polska to firma, która szczególnie dba o stabilność finansowÄ… pracowników, siÄ™ga po nowoczesne technologie i ma dobrÄ… renomÄ™.

Na ocenÄ™ atrakcyjnoÅ›ci danego miejsca pracy wpÅ‚ywajÄ… liczne czynniki, które sÄ… analizowane w badaniu Randstad Employer Brand Research. SÄ… to miÄ™dzy innymi takie kwestie, jak stabilność zatrudnienia, zachowanie równowagi miÄ™dzy życiem prywatnym a zawodowym, budowanie przyjaznej atmosfery pracy. Volvo Polska dba o swoich pracowników, zapewniajÄ…c im stabline zatrudnienie oraz wiele możliwoÅ›ci szkoleÅ„ i rozwoju kariery zawodowej. JednoczeÅ›nie firma stawia na równowagÄ™ miÄ™dzy rozwojem zawodowym a życiem osobistym. PrzykÅ‚adem podejmowanych dziaÅ‚aÅ„ mogÄ… być realizowane przez caÅ‚y rok programy profilaktyki zdrowotnej, liga sportowa umożliwiajÄ…ca pracownikom uczestnictwo w wielu dyscyplinach, usytuowane przy firmie tereny zielone z boiskami spotowymi, Å›cieżkami dla biegaczy i siÅ‚owniÄ… na powietrzu, a także miejscami do wypoczynku przy grillu. Volvo organizuje też co roku dni sportu i rekreacji dla pracowników i ich rodzin, obejmujÄ…ce możliwość zwiedzenia miejsca pracy – fabryki autobusów przez rodziny pracowników. Zachowaniu równowagi i dobrej atmosferze pracy sÅ‚użą też prowadzone przez firmÄ™ we wspóÅ‚pracy z pracownikami dziaÅ‚ania spoÅ‚eczne, m.in. program wolontariatu pracowniczego oraz inicjatywy podejmowane na rzecz Å›rodowiska naturalnego.

Tegoroczny wynik Badania Randstad Employer Brand Research potwierdza, że nie tylko utrzymujemy od kilku lat stabilnÄ… pozycjÄ™ atrakcyjnego pracodawcy, ale także podejmujemy skuteczne dziaÅ‚ania pozwalajÄ…ce naszej firmie plasować siÄ™ na coraz wyższych miejscach w rankingu. W 2014 roku zajÄ™liÅ›my szóste miejsce, w latach 2015 i 2016 – miejsce czwarte, a od 2017 roku jesteÅ›my na drugiej pozycji na liÅ›cie najatrakcyjniejszych pracodawców badania Randstad. To dla nas powód do wielkiej dumy i kolejne potwierdzenie, że Volvo Polska jest atrakcyjnym i dobrym miejscem pracy sprzyjajÄ…cym rozwojowi i zaangażowaniu pracowników – powiedziaÅ‚a Bożena MichoÅ„ska – Wiceprezes ds. Personalnych i Centrum Ekspertyz Volvo Polska.


Volvo Polska Sp. z o.o. - więcej aktualności i informacji

Projekt i wykonanie i2D