San Markos tworzy dział specjalizujący się w marketingu lojalnościowym

12-01-2007

San Markos – Republika Dobrej Marki rozpoczyna rok 2007 od tworzenia dziaÅ‚u, którego zadaniem jest dostarczanie usÅ‚ug z zakresu zintegrowanego wsparcia sprzedaży, a w szczególnoÅ›ci marketingu lojalnoÅ›ciowego.

Inwestycja w usÅ‚ugi szeroko rozumianej lojalnoÅ›ci i dziaÅ‚aÅ„ wspierajÄ…cych sprzedaż, jest naturalnÄ… konsekwencjÄ… dla agencji, która już od paru lat z powodzeniem prowadzi projekty z tego zakresu. Obecnie w ramach tych usÅ‚ug, agencja zapewnia klientom zaplecze strategiczne, logistyczne i prawne, a także call center i peÅ‚nÄ… obsÅ‚ugÄ™ informatycznÄ…. Do grona klientów korzystajÄ…cych ze wsparcia agencji w zakresie marketingu lojalnoÅ›ciowego należą m.in.: OBI (San Markos jest twórcÄ… pierwszego programu lojalnoÅ›ciowego w branży DIY), Telekomunikacja Polska (wieloletni program lojalnoÅ›ciowo-motywujÄ…cy skierowany do partnerów tej firmy),  Whirlpool oraz Stoen.

 „NiewÄ…tpliwie przewagÄ… konkurencyjnÄ… nowego dziaÅ‚u jest Å‚Ä…czenie know-how z kreatywnoÅ›ciÄ… –
w pracÄ™ nad projektami z zakresu wsparcia sprzedaży angażowany jest dziaÅ‚ kreacji specjalizujÄ…cy siÄ™ wÅ‚aÅ›nie tym obszarze. Najistotniejsze jest jednak to, że nasze usÅ‚ugi przynoszÄ… klientom wymierne efekty sprzedażowe i osiÄ…gajÄ… rewelacyjne wyniki np. uczestnictwa grupy docelowej w programach lojalnoÅ›ciowych, przekraczajÄ…ce 90%!” – komentuje Magdalena Czaja Prezes San Markos.

W planach firmy jest inwestycja w rozwój już istniejÄ…cego zaplecza, które wzmocnione zostanie przez nowe osoby. Obecnie trwa rekrutacja pracowników do struktury, liczÄ…cej 15 osób w Warszawie i Krakowie. Za rozwój nowego dziaÅ‚u odpowiada Tomasz DembiÅ„ski Partner agencji, dotychczas kierujÄ…cy dziaÅ‚em obsÅ‚ugi klienta.

Docelowo struktura zajmujÄ…ca siÄ™ marketingiem lojalnoÅ›ciowy ma stanowić odrÄ™bny podmiot dziaÅ‚ajÄ…cy w holdingu z San Markos RepublikÄ… Dobrej Marki, która oferuje usÅ‚ugi z zakresu full service.

Projekt i wykonanie i2D