Laureaci trzeciej edycji PNSA nagrodzeni

27-06-2011

Zostali nagrodzeni laureaci trzeciej edycji konkursu Polish National Sales Awards – Profesjonalny Sprzedawca Roku 2010. Kandydaci rywalizowali ze sobÄ… w 9 kategoriach. 24 finalistów, z których wyÅ‚oniono 7 laureatów wybraÅ‚y Komisje SÄ™dziowskie pod nadzorem KapituÅ‚y SÄ™dziowskiej Konkursu oraz PwC.

FinaÅ‚owa gala odbyÅ‚a siÄ™ w warszawskim hotelu Hilton 16 czerwca. WÅ›ród goÅ›ci byli obecni m.in. Wiceminister Gospodarki RafaÅ‚ Baniak, MarszaÅ‚ek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik oraz Prezes Brian Tracy International Robert Kozak. GalÄ™ poprowadziÅ‚ Grzegorz MiÅ›tal, a goÅ›cie bawili siÄ™ do muzyki zespoÅ‚u Osmo Ikonen.

Podczas gali odbyÅ‚a siÄ™ także aukcja z której dochód zostanie przeznaczony na rzecz fundacji Dzieci Niczyje.
 

Gala PNSA, 16 czerwca 2011r.
Laureaci Trzeciej Edycji PNSA

Polska edycja Polish National Sales Awards ma na celu wyÅ‚onienie i nagradzanie tych ludzi biznesu, którzy swoim dziaÅ‚aniem i postawÄ… ksztaÅ‚tujÄ… pozytywne wzorce w obszarze sprzedaży. Doceniamy dokonania jednostek i instytucji, promujemy prezentowane przez nich postawy i nagradzamy najbardziej wyróżniajÄ…ce siÄ™ inicjatywy – mówi Elżbieta PeÅ‚ka, zaÅ‚ożyciel i prezes PNSA. - Z roku na rok widzimy coraz wiÄ™ksze zainteresowanie konkursem. W tym roku zgÅ‚osiÅ‚o siÄ™ dwukrotnie wiÄ™cej firm niż w roku ubiegÅ‚ym, a do grona uczestników doÅ‚Ä…czajÄ… firmy z nowych obszarów – dodaje.

PNSA to pierwszy w Polsce konkurs dla profesjonalnych sprzedawców, dziaÅ‚ajÄ…cy na rzecz rozwijania i budowania profesjonalnych praktyk sprzedażowych. W krótkim czasie PNSA staÅ‚a siÄ™ platformÄ… komunikacji dla sektora sprzedaży. Tegoroczne wydarzenie zostaÅ‚o ponownie objÄ™te honorowym patronatem Ministra Gospodarki Waldemara Pawlaka

PeÅ‚na lista nazwisk znajduje siÄ™ w zaÅ‚Ä…czonym materiale oraz zostanie opublikowana na stronie konkursowej www.pnsa.pl.  

Laureaci i wyróżenieni w konkursie „Profesjonalny Sprzedawca Roku”: pobierz TUTAJ


PNSA - Polish National Sales Awards jest pierwszym i jedynym przedsiÄ™wziÄ™ciem w kraju, którego zadaniem jest integracja spoÅ‚ecznoÅ›ci sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. GÅ‚ównymi pomysÅ‚odawcami stworzenia platformy PNSA w Polsce sÄ… Elżbieta PeÅ‚ka, wÅ‚aÅ›ciciel agencji reklamowej Elżbieta PeÅ‚ka Creative Services, dr Chahid Fourali, wieloletni szef Marketing & Sales Standards Setting Body oraz Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży "Brief". 

 

Projekt i wykonanie i2D