Cushman & Wakefield Polska Sp. z o.o.: wprowadza usługę newCommerce dla klientów z sektora handlowego w regionie EMEA

21-11-2017

MiÄ™dzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza w regionie EMEA usÅ‚ugÄ™ newCommerce, aby wesprzeć klientów z sektora handlowego w realizacji celów wobec rozwoju technologii, wielokanaÅ‚owej formy dystrybucji i zacierania siÄ™ granicy pomiÄ™dzy sprzedażą w sklepach tradycyjnych i na platformach internetowych.

Dzięki newCommerce firma Cushman & Wakefield oferuje jednocześnie wiodące na rynku usługi dla sektora handlowego oraz rozwiązania w zakresie logistyki i łańcucha dostaw, umożliwiając poruszanie się w nowej rzeczywistości sieciom handlowym prowadzącym sklepy stacjonarne, mark om obecnym wyłącznie w internecie oraz firmom obecnym w obu kanałach dystrybucji.

newCommerce pomaga reagować na wyzwania stojące przed sieciami handlowymi i wykorzystywać pojawiające się szanse, m.in. w zakresie:

  • sposobów skutecznej rywalizacji lub wspóÅ‚pracy z gigantami handlu internetowego,
  • optymalizacji sieci dystrybucji pod kÄ…tem aktualnych i przewidywanych potrzeb konsumentów,
  • integracji strategii dotyczÄ…cych nieruchomoÅ›ci handlowych i logistycznych,
  • możliwoÅ›ci otwarcia sklepów stacjonarnych przez sieci handlowe obecne wyÅ‚Ä…cznie w internecie,
  • podjÄ™cia decyzji w sprawie wynajmu lub zakupu obiektów handlowych i logistycznych,
  • realizacji zamówieÅ„ bezpoÅ›rednio lub skorzystania z usÅ‚ug operatorów logistycznych 3PL,
  • przyszÅ‚ej roli nieruchomoÅ›ci handlowych takich jak centra i parki handlowe w cyklu logistycznym.

Nazwa nowego serwisu, który zostaÅ‚ uruchomiony w bieżącym roku najpierw w USA, nawiÄ…zuje do faktu, że pojawienie siÄ™ e-commerce nieodwracalnie odmieniÅ‚o sektor handlowy. Wartość sprzedaży internetowej wzroÅ›nie do 2021 roku o 94%, a wedÅ‚ug prognoz firmy Cushman & Wakefield wolumen przesyÅ‚ek dostarczanych do klientów w Europie może zwiÄ™kszyć siÄ™ w tym czasie o 69%.

Z kolei Å‚Ä…czny koszt dostaw, który szacowany jest na aż 70 mld euro, może wzrosnąć w najbliższych piÄ™ciu latach o 7-10%. NiezbÄ™dne bÄ™dÄ… znaczne inwestycje w obsÅ‚ugÄ™ zamówieÅ„ skÅ‚adanych online, centra dystrybucyjne i technologie uÅ‚atwiajÄ…ce realizacjÄ™ dostaw tego samego lub nastÄ™pnego dnia. Warto jednak podkreÅ›lić, że dla prawie dwóch trzecich (59%) milenialsów bliskość sklepu tradycyjnego jest istotna przy dokonywaniu zakupu w sieci.


Cushman & Wakefield Polska Sp. z o.o. - więcej aktualności i informacji

Projekt i wykonanie i2D