Jula Poland Sp. z o.o.: po raz piąty uhonorowana wyróżnieniem Gwiazda Jakości Obsługi

21-03-2018

15 marca rozstrzygniÄ™ta zostaÅ‚a jedenasta edycja programu „Gwiazdy JakoÅ›ci ObsÅ‚ugi”. Jula po raz kolejny znalazÅ‚a w gronie zwyciÄ™zców – firm, które zapewniajÄ… swoim klientom najwyższe standardy obsÅ‚ugi.

TytuÅ‚ „Gwiazda JakoÅ›ci ObsÅ‚ugi” przyznawany jest przedsiÄ™biorstwom, które klienci uznali za szczególnie przyjazne i wyróżniajÄ…ce siÄ™ ponadstandardowÄ… jakoÅ›ciÄ… obsÅ‚ugi. NajważniejszÄ… cechÄ… programu jest decydujÄ…ca rola konsumentów w procesie wyÅ‚aniania laureatów. ZwyciÄ™zcy reprezentujÄ… różne branże i sÄ… typowani na podstawie prowadzonych przez caÅ‚y rok badaÅ„ konsumenckich.

W Jula klient jest najważniejszy. Dbamy o to, by każdy odwiedzajÄ…cy nasze sklepy mógÅ‚ zawsze liczyć na pomoc kompetentnego, przyjaznego personelu.

- To wyróżnienie przyznawane przez klientów jest dla nas najlepszÄ… formÄ… uznania. DziÄ™kujemy serdecznie za zaufanie i zarÄ™czamy, że doÅ‚ożymy wszelkich staraÅ„, by w przyszÅ‚oÅ›ci również zapewniać naszym klientom najwyższÄ… jakość obsÅ‚ugi. ChcÄ™ też podkreÅ›lić, że autorami tego sukcesu sÄ… przede wszystkim pracownicy multimarketów, to ich zaangażowanie i entuzjazm budujÄ… pozytywnÄ… opiniÄ™ Jula w oczach konsumentów. - mówi Tomasz Wienke, dyrektor zarzÄ…dzajÄ…cy Jula Poland.

W tym roku Jula Poland zdobyÅ‚a tytuÅ‚ „Gwiazdy JakoÅ›ci ObsÅ‚ugi” już po raz piÄ…ty.


Jula Poland Sp. z o.o. - więcej aktualności i informacji

Projekt i wykonanie i2D