Netto: z nagrod─ů za najbardziej innowacyjny koncept handlowy

30-05-2019

Sie─ç handlowa Netto otrzyma┼éa nagrod─Ö „Market Roku 2019” w kategorii Najbardziej Innowacyjny Koncept Handlowy. Podczas 12. Kongresu Rynku FMCG marka zosta┼éa szczególnie doceniona za realizacj─Ö konceptu 3.0, zgodnie z którym powstaj─ů nowoczesne placówki detalisty.

Market Roku to presti┼╝owy plebiscyt, w którym nagradzane s─ů najlepsze sieci handlowe i sklepy spo┼╝ywcze w kilkunastu kategoriach. W 12. edycji konkursu, którego wyniki zosta┼éy og┼éoszone podczas uroczystej gali Kongresu Rynku FMCG, sie─ç Netto zdoby┼éa nagrod─Ö Market Roku 2019 w kategorii Najbardziej Innowacyjny Koncept Handlowy w segmencie medium box za realizacj─Ö konceptu 3.0. Netto zosta┼éo docenione za innowacyjne podej┼Ťcie do formatu dyskontowego, uwzgl─Ödniaj─ůce szybko zmieniaj─ůce si─Ö potrzeby konsumentów, ze szczególnym naciskiem na wysoki komfort robienia zakupów i komplementarno┼Ť─ç oferty.

- Kongres Rynku FMCG to wa┼╝ne, bran┼╝owe wydarzenie, na którym nie mog┼éo nas zabrakn─ů─ç - mówi Janusz Stroka, prezes Netto Polska. - Tym bardziej cieszymy si─Ö, ┼╝e zmiany które zachodz─ů w naszej firmie, zosta┼éy docenione przez ekspertów z bran┼╝y. Koncept Netto 3.0 jest przez nas sukcesywnie wdra┼╝any od ubieg┼éego roku. Do ko┼äca tego roku w planach mamy jeszcze ok. 40 nowych i wyremontowanych placówek, które b─Öd─ů dzia┼éa┼éy zgodnie z jego za┼éo┼╝eniami. Ta nagroda jest dla nas kolejnym dowodem na to, ┼╝e obrali┼Ťmy dobry kierunek zmian, stawiaj─ůc sobie za cel zwi─Ökszenie komfortu naszych klientów.

Koncept Netto 3.0 zak┼éada dostarczenie klientom wyj─ůtkowego do┼Ťwiadczenia zakupowego poprzez nowoczesny i czytelny design, utrzymany w klimacie skandynawskim, nastrojow─ů muzyk─Ö, szerokie, wygodne alejki mi─Ödzy rega┼éami, poszerzon─ů ofert─Ö ┼Ťwie┼╝ych warzyw i owoców, szerok─ů gam─Ö produktów bezglutenowych, bezlaktozowych, bezcukrowych oraz z certyfikatem BIO, rozbudowan─ů stref─Ö TO GO ze ┼Ťwie┼╝ymi sa┼éatkami, sokami i przek─ůskami, w wybranych sklepach - wypiekane na miejscu pieczywo – to rozwi─ůzania oraz asortyment dostosowany do najnowszych trendów i potrzeb konsumentów.

Koncept Netto 3.0 opiera si─Ö na czterech strategicznych filarach:

  • Skandynawski charakter – skandynawskie warto┼Ťci i skandynawski design
  • Korzy┼Ť─ç – utrzymanie niskiej ceny, dba┼éo┼Ť─ç o najwy┼╝sz─ů jako┼Ť─ç, a tak┼╝e wspó┼épraca z lokalnymi spo┼éeczno┼Ťciami
  • ┼Ümia┼éo┼Ť─ç – wyrazista komunikacja, zdecydowany kierunek zmian
  • Prostota – minimalizm i ┼éatwa nawigacja, proste rozwi─ůzania w zarz─ůdzaniu sklepem i obs┼éudze klienta

Netto - wi─Öcej aktualno┼Ťci i informacji

 

Projekt i wykonanie i2D