Altavia Polska Sp. z o.o.: Michelin Polska startuje z kampani─ů na 6 rynkach regionu CEE

22-10-2020
Agencja Altavia Polska wspó┼épracuje z Michelin Polska przy realizacji kampanii opon na sezon zimowy, która prowadzona b─Ödzie równolegle w 6 krajach naszego regionu. Kampania podkre┼Ťla bezpiecze┼ästwo, jakie zapewniaj─ů opony marki Michelin, a towarzyszy jej promocja konsumencka zorganizowana w Polce, Czechach, na S┼éowacji i Litwie.

Celem kampanii, skierowanej do wszystkich u┼╝ytkowników samochodów osobowych, jest promowanie ca┼éej gamy opon zimowych i ca┼éorocznych marki Michelin, ze szczególnym uwzgl─Ödnieniem opon MICHELIN CrossClimate+ (ca┼éoroczne) oraz MICHELIN Alpin 6 i MICHELIN Pilot Alpin 5 (na trudne warunki zimowe). Kampania ma tak┼╝e wzmacnia─ç ┼Ťwiadomo┼Ť─ç brandu Michelin i budowa─ç jego wizerunek, jako marki opon zapewniaj─ůcych bezpiecze┼ästwo niezale┼╝nie od warunków drogowych.

Wspó┼épracujemy z agencj─ů Altavia Polska ju┼╝ od wielu lat i mog─Ö powiedzie─ç, ┼╝e bardzo cenimy sobie jej profesjonalizm, zarówno w zakresie produkcji materia┼éów reklamowych, jak przygotowania do dystrybucji oraz terminowo┼Ťci. Dlatego po raz kolejny dzia┼éamy wspólnie przy sezonowej kampanii naszych oponmówi Krzysztof Sadowski, Operational Marketing Manager B2C ECN, Michelin Polska.

Agencja Altavia ju┼╝ od 10 lat jest odpowiedzialna za print management, jak równie┼╝ doradztwo i wsparcie w tworzeniu oraz realizacji efektywnych rozwi─ůza┼ä zwi─Ökszaj─ůcych sprzeda┼╝, w tym tak┼╝e m.in. za druk, konfekcjonowanie i dystrybucj─Ö materia┼éów.

Agencja co roku przygotowuje dla Michelin Polska m.in. materia┼éy do kampanii letniej i kampanii zimowej (promuj─ůcych opony sezonowe), jak równie┼╝ na potrzeby innych dzia┼éa┼ä komunikacyjnych tej firmy.

Podobnie jak przy okazji poprzednich kampanii Altavia przygotowa┼éa na potrzeby najnowszej kampanii zimowej komplet materia┼éów promocyjnych, w tym m.in.: katalogi, plakaty, ulotki, maty  i standy.

Materia┼éy te, w ró┼╝nych wersjach j─Özykowych, zostan─ů wykorzystane na 6 rynkach europejskich - w Polsce, Czechach,  Estonii oraz na S┼éowacji, Litwie, ┼üotwie. Kampania rozpoczyna si─Ö 1 pa┼║dziernika i potrwa do ko┼äca grudnia.

Towarzyszy jej promocja konsumencka, w której osoby dokonuj─ůce zakupu kompletu opon z monta┼╝em, mog─ů zdobywa─ç atrakcyjne nagrody (szczegó┼éy na stronie www.promo.michelin.pl ).

 

 
 

Altavia Polska (www.altavia.pl) specjalizuje si─Ö w dostarczaniu efektywnych rozwi─ůza┼ä do komunikacji z konsumentem w miejscu sprzeda┼╝y. Zapewnia klientom szeroki zakres us┼éug: poczynaj─ůc od kreacji i strategii, przez projektowanie standardowych i spektakularnych materia┼éów POS, przygotowanie materia┼éów do druku, ko┼äcz─ůc na produkcji i logistyce do punktów sprzeda┼╝y. W gronie jej klientów znale┼║li si─Ö m.in. Carrefour, Shell, Decathlon, L’Oreal.
Altavia Polska nale┼╝y do globalnej Grupy Altavia (www.altavia-group.com), która dzia┼éa w 43 miastach w 30 krajach, obs┼éuguj─ůc na ca┼éym ┼Ťwiecie ponad 300 wiod─ůcych retailerów i marek.


Altavia Polska Sp. z o.o. - wi─Öcej aktualno┼Ťci i informacji

Projekt i wykonanie i2D