Ericsson: Wprowadza w Polsce usługę AdMarket

9-02-2011

AdMarket — nowa usługa sprzedawana obecne przez join-venture Ericsson/Mobizzy — będzie promować nowe modele biznesowe na rynku reklam i multimediów zakładające utrzymanie operatorów telekomunikacyjnych w łańcuchu tworzenia wartości.

„Umowę tę można śmiało nazwać innowacją biznesową firmy Ericsson” — powiedział Staffan Henriksson, prezes firmy Ericsson w Polsce. „Ericsson przenosi rozwiązania multimedialne poza tradycyjnych klientów z grona operatorów oraz uznanych partnerów telekomunikacyjnych. AdMarket będzie brokerem reklam, który będzie rozwijał usługę na bazie doświadczeń wyniesionych z rynku reklam internetowych oraz w oparciu o rozległą sieć partnerów ze świata mediów i reklamy”.

AdMarket daje markom i reklamodawcom zupełnie nowe możliwości dotarcia do segmentów docelowych z wykorzystaniem kanału mobilnego. Reklamy mogą przyjąć postać banerów, wiadomości, usług opartych na lokalizacji (LBS - Location Based Services) i wielu innych możliwości, które będą pojawiać się w miarę rozwoju usługi. Dla wydawców treści jest to nowa okazja do spieniężenia ich katalogów. Dla operatorów zaś jest to niepowtarzalna szansa na wykorzystanie konkretnych zasobów przy współpracy z brokerem.

„Uczestnicy rynku znają nas z szeroko zakrojonych działań na polu reklamy i komunikacji internetowej. Umowa z firmą Ericsson jest dla nas nowym, eskcytującym wyzwaniem. Znajomość technologii telekomunikacyjnych i doskonałe produkty wnoszone przez firmę Ericsson doskonale się uzupełniają z naszymi umiejętnościami i doświadczeniem na rynku reklam internetowych” — powiedział Maciej Sobierajski, prezes firmy Mobizzy.

Ericsson poszerza swoją bazę klientów poprzez zaoferowanie usług multimedialnych graczom na rynku multimediów i reklamy, w których rękach spoczywa klucz do rozwoju rynku reklam mobilnych.


Ericsson - więcej aktualności i informacji

Projekt i wykonanie i2D