IKEA Retail sp. z o.o. : "1 Euro to maj─ůtek"- Pluszaki dla Edukacji

25-10-2011

Nadchodz─ů ┼Ťwi─Öta, a wraz z nimi kampania IKEA  „ 1 Euro to maj─ůtek” W okresie od 2.11.2011 do 24.12.2011, ze sprzeda┼╝y ka┼╝dej ksi─ů┼╝eczki  dla dzieci, pluszowych zabawek, a tak┼╝e posi┼éków dzieci─Öcych w restauracji, IKEA Foundation przekazywa─ç b─Ödzie 1 Euro na wsparcie programów edukacyjnych, prowadzonych na ca┼éym ┼Ťwiecie przez UNICEF i Save The Children. Od samego pocz─ůtku kampanii, która mia┼éa miejsce w roku 2003, IKEA przekaza┼éa ponad 35 milionów Euro.  ┼Ürodki te wspar┼éy 95 programów w 45 krajach na 3 kontynentach i zapewni┼éy 8 milionom dzieci dost─Öp do edukacji na odpowiednim poziomie. W tym roku IKEA celuje w kwot─Ö 12 milionów Euro.
„Kupuj─ůc zabawk─Ö pluszow─ů dla dziecka które kochasz, jednocze┼Ťnie pomagasz innemu dziecku, którego by─ç mo┼╝e nigdy nie spotkasz, zdoby─ç wykszta┼écenie. To okazja, by zaanga┼╝owa─ç 626 milionów ludzi odwiedzaj─ůcych sklepy IKEA na ca┼éym ┼Ťwiecie, jednocze┼Ťnie zwi─Ökszaj─ůc ┼Ťwiadomo┼Ť─ç klientów i pracowników, w jaki sposób edukacja mo┼╝e odmieni─ç ┼╝ycie dzieci”.
Prezes IKEA Foundation, Per Heggenes.

Wi─Öcej informacji na stronie www.ikea.com


IKEA Retail sp. z o.o. - wi─Öcej aktualno┼Ťci i informacji

Projekt i wykonanie i2D