Volvo Polska Sp. z o.o.: Nowa struktura organizacyjna

2-02-2012

Nowa struktura organizacyjna oddziaÅ‚u samochodów ciężarowych Grupy Volvo zwiÄ™kszy efektywność dziaÅ‚alnoÅ›ci w sferze pojazdów ciężarowych, poprzez podziaÅ‚ odpowiedzialnoÅ›ci za marketing i sprzedaż w ramach należących do Grupy marek samochodów ciężarowych pomiÄ™dzy trzy obszary geograficzne.

Jednakże zarzÄ…dzanie strategiami dotyczÄ…cymi marek i produktów bÄ™dzie nadal odbywać siÄ™ na poziomie globalnym. Na poczÄ…tku 2012 roku odpowiedzialność za najwiÄ™kszÄ… markÄ™ samochodów ciężarowych Grupy Volvo: Volvo Trucks, przejÄ…Å‚ Claes Nilsson, poprzednio prezes jej Europejskiej Dywizji. Celem podziaÅ‚u na trzy spójne regiony sprzedaży i marketingu – Americas (Ameryka PóÅ‚nocna i PoÅ‚udniowa), EMEA (Europa, Bliski Wschód i Afryka) i APAC (Azja i Region Pacyfiku) – jest stworzenie organizacji zdolnej skuteczniej speÅ‚niać potrzeby swoich klientów i lepiej wykorzystywać potencjaÅ‚ handlowy poszczególnych marek samochodów ciężarowych wchodzÄ…cych w skÅ‚ad Grupy.

Na poczÄ…tku roku Claes Nilsson zostaÅ‚ prezesem Volvo Trucks EMEA Sales & Global Brand, oddziaÅ‚u odpowiedzialnego na poziomie operacyjnym za sprzedaż i marketing w krajach EMEA. Stanowisko to wiąże siÄ™ także z odpowiedzialnoÅ›ciÄ… za zarzÄ…dzanie globalnÄ… strategiÄ… produktów i rozwojem marki Volvo Trucks.

 Uważam, że nowa struktura daje nam ogromne możliwoÅ›ci. Strategia dla Volvo Trucks obowiÄ…zuje już od pewnego czasu i nadal znaczna jej część pozostaje w mocy. BÄ™dziemy kontynuować rozwijanie unikatowych cech Volvo Trucks i dostarczanie samochodów ciężarowych speÅ‚niajÄ…cych wysokie standardy i oczekiwania klientów – mówi Claes Nilsson.

Zmiany organizacyjne weszÅ‚y w życie na poczÄ…tku roku. Nowy zarzÄ…d utrzyma podejÅ›cie silnie zorientowane na klienta, a także bÄ™dzie inwestowaÅ‚ w rozwój sieci obsÅ‚ugi posprzedażnej. – Posiadamy już ponad 2300 dealerów i stacji obsÅ‚ugi na caÅ‚ym Å›wiecie, lecz nie zamierzamy na tym poprzestać. KluczowÄ… rolÄ™ ogrywajÄ… nasze relacje z klientami, a nasza dziaÅ‚aność to coÅ› znacznie wiÄ™cej, niż tylko sprzedaż samochodów ciężarowych. Sprzedaż to dopiero poczÄ…tek tego, co robimy. JesteÅ›my po to, by oferować klientom efektywne rozwiÄ…zania transportowe o gwarantowanej jakoÅ›ci, bezpieczeÅ„stwie i jak najmniejszej uciążliwoÅ›ci dla Å›rodowiska naturalnego. 

Więcej informacji dotyczących firmy znajdą Państwo na stronie www.volvo.com


Volvo Polska Sp. z o.o. - więcej aktualności i informacji

Projekt i wykonanie i2D