PKO Bank Polski - Patron SPCC




1. Co spowodowa┼éo, ┼╝e firma postanowi┼éa wspó┼épracowa─ç w ramach SPCC?

PKO Bank Polski jako nast─Öpca prawny dawnego Nordea Bank Polska czerpie z do┼Ťwiadcze┼ä przej─Ötego banku i kontynuuje w ten sposób dobr─ů tradycj─Ö wspó┼épracy ze skandynawskimi partnerami. To wa┼╝ny obszar naszej dzia┼éalno┼Ťci, co znajduje równie┼╝ potwierdzenie w sposobie organizacji pracy banku. Klienci korporacyjni z rynku skandynawskiego obs┼éugiwani s─ů bowiem w PKO Banku Polskim w ramach specjalnie utworzonej do tego celu jednostki organizacyjnej – Biura Skandynawskiej Bankowo┼Ťci Korporacyjnej w Pionie Bankowo┼Ťci Mi─Ödzynarodowej.

2. Skandynawskie warto┼Ťci w Pa┼ästwa firmie – jak s─ů postrzegane i implementowane?

Podtrzymujemy i rozwijamy najlepsze praktyki zwi─ůzane z bankowo┼Ťci─ů relacyjn─ů, które równie┼╝ s─ů bliskie naszemu podej┼Ťciu do biznesu bankowego. Dbamy o to, by relacja z klientami budowana by┼éa na szacunku oraz dog┼é─Öbnym zrozumieniu potrzeb biznesowych naszych partnerów i by z tego tytu┼éu by┼éa dla nich ┼║ród┼éem d┼éugofalowych korzy┼Ťci.

3. Jak postrzegaj─ů Pa┼ästwo przysz┼éo┼Ť─ç nie tylko firmy, ale tak┼╝e bran┼╝y w której Pa┼ästwo dzia┼éaj─ů, na rynku polskim?

W nast─Öpnej dekadzie b─Ödziemy w dalszym ci─ůgu wspiera─ç rozwój gospodarki, która systematycznie nadrabia dystans do krajów Europy Zachodniej, dostarczaj─ůc finansowanie dla przedsi─Öbiorstw i jako najwi─Ökszy polski bank dzia┼éaj─ůc stabilizuj─ůco na sektor finansowy.

Aby jeszcze lepiej zaspokaja─ç potrzeby klientów korporacyjnych, planujemy otwiera─ç oddzia┼éy korporacyjne na tych rynkach zagranicznych, na których najbardziej aktywni s─ů polscy przedsi─Öbiorcy. Pierwszy taki oddzia┼é, we Frankfurcie, ruszy jeszcze w 2015 roku.

Spodziewamy si─Ö, ┼╝e w sektorze bankowym b─Ödzie post─Öpowa┼é proces konsolidacji. W jego wyniku z rynku prawdopodobnie zniknie cz─Ö┼Ť─ç ma┼éych banków o niewielkim udziale w rynku, które nie znajd─ů atrakcyjnej niszy dla prowadzonej przez siebie dzia┼éalno┼Ťci. Zostan─ů one przej─Öte przez wi─Öksze instytucje.

Jako bank z najwi─Öksz─ů baz─Ö klientów w Polsce dostrzegamy równie┼╝ zmiany zachowa┼ä i preferencji klientów, które w wyniku wymiany pokoleniowej w nast─Öpnej dekadzie mog─ů przebiega─ç z jeszcze wi─Öksz─ů dynamik─ů ni┼╝ dotychczas. Dlatego wa┼╝ne b─Ödzie budowanie oraz rozwój nowoczesnych narz─Ödzi komunikacji i obs┼éugi klientów.

4. Jakie korzy┼Ťci czerpie firma z cz┼éonkostwa w SPCC?

Najwi─Öksz─ů warto┼Ťci─ů jest mo┼╝liwo┼Ť─ç bezpo┼Ťrednich spotka┼ä i wymiany opinii w gronie przedstawicieli firm zrzeszonych w SPCC. Dzi─Öki temu jeste┼Ťmy w stanie lepiej zrozumie─ç uwarunkowania i oczekiwania naszych skandynawskich partnerów i w konsekwencji lepiej rozwija─ç nasz─ů ofert─Ö ukierunkowan─ů na
zaspokojenie ich potrzeb.

 

Projekt i wykonanie i2D